Facility a evidence servisních požadavků
Facility a evidence servisních požadavků
Veverkova 1343/1, Hradec Králové 500 02
tel.: 495 582 100, mobil: 777 623 525
E-mail: facility@hkplus.cz
www.facility-evidence.cz
Úvodní stránka » Systém pro řízení servisních požadavků » Zapojení externích dodavatelů servisních služeb

Zapojení externích dodavatelů servisních služeb

Cíl: sjednocení externí a interní komunikace

Externí dodavatelé služeb pracují ve stejné aplikaci, pouze jejich pohled je omezen uživatelskými právy a tak jim jsou zpřístupněna jen vybraná data.

Sjednocení interní a externí komunikace

Na příkladu je názorně ukázán odlišný pohled na stejný požadavek: vlevo je zobrazen požadavek včetně všech údajů, vpravo je pohled externího dodavatele služeb.

Externí uživatel zadává do systému nejenom potřebné informace nutné ke sledování rozpracovanosti požadavků, tj. aktualizace požadavků v systému, ale může například požadavky přiřazovat konkrétním uživatelům (vlastním zaměstnancům) k řešení nebo přímo v prostředí systému dále požadavek upřesňovat pomocí poznámek, případně připojovat k požadavkům dokumenty (přílohy ve formátu PDF, JPG, PNG nebo dokumenty MS Office).

Externí uživatelé systému mají k dispozici základní statistiky mapující efektivitu klíčových procesů - četnost a charakter realizovaných zásahů. Podstatná pro externí uživatele je i informace o termínu akceptace zaslaných faktur a datum jejich úhrady. O tyto informace je rozšířen základní přehled požadavků tak, aby podstatné informace byly ihned k dispozici.

další >>>